JAK SI VYTVOŘIT DUCHAPLNÉ MÍSTO PRO SVOJI PRÁCI

Pracovní místo je klíčové pro úspěch vaší práce, vašeho podnikání. Každá práce, každá činnost musí mít svého ducha. Síla jeho energie je pak klíčovou součástí vašeho úspěchu. Naopak slabost ducha vaší činnosti je pak důvodem vašeho neúspěchu.

Všechny úspěšné světové značky budují hlavně sílu ducha svých výrobků či služeb. Úspěch firmy Apple či Google není o dokonalosti a výjimečnosti jejich produktů a služeb (např. výrobky Apple často prohrávají ve srovnávacích testech s konkurenčními výrobky, Coca-Cola historicky prohrává v chuťových testech s Pepsi atd.). To, co je pro jejich zákazníky atraktivní (a mnohdy nejatraktivnější) je duch těchto značek.

Abyste i vy mohli vytvořit silného ducha ve své činnosti, musíte tohoto ducha vytvořit ve všem, co s vaší činností souvisí. Jedním z nejsilnějším zdrojem síly ducha je prostor. Bohužel v dnešním moderním světě podnikání duch často vyprchal a proto většina výrobků i služeb je naprosto bezduchých. Stačí se podívat na pracovní prostředí, ve kterých tyto společnosti působí – např. tzv. „open-space“ kanceláře. Nábytek je sektorový, používaný mnoha různými společnostmi. Jediným klíčem při tvorbě pracovního prostředí jsou dnes náklady – čím levnější (a často i horší), tím lepší.

I jednoduchá malá kancelář může být prodchnuta duchem společnosti

I jednoduchá malá kancelář může být prodchnuta duchem společnosti – zdroj AD

Duchaplné pracovní prostředí je velmi důležité pro sílu vaší firmy a jejího ducha. Snažte se vložit do místa, kde pracujete vše, co ducha vaší činnosti vytváří a posiluje. Použijte správné materiály, barvy, tvary, doplňky a dekorace. Z celého pracovního místa musí tento duch dýchat. Každý, kdo vstoupí do vaší kanceláře či provozu, musí tohoto ducha cítit. Musí jím být oslněn, prodchnut.

Tajemství úspěchu není ve výrobku či službě jako takové (ty jsou si podobné jako vejce vejci mezi jednotlivými firmami). Je v síle ducha, kterého do své činnosti vložíte. Tento duch „omámí“ vaše zákazníky a nikdy je nepustí. A loajální zákazník je to nejcennější, čeho v podnikání můžete dosáhnout (Apple se díky tomu stala nejúspěšnější společnosti v historii podnikání).

Advertisements

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: