MÍSTO PODNIKÁNÍ OVLIVŇUJE VÁŠ ÚSPĚCH VÍCE, NEŽ SI MYSLÍTE

Ještě v minulém století byl velký důraz na tzv. „dobrou adresu“. Podle této adresy si lidé dělali svůj úsudek o úspěchu a kvalitě dané firmy.

V historii tzv. „GENIUS LOCI“ byl velmi významným aspektem při rozhodování, kde bude vybudováno sídlo rodu, kde se založí město apod. Čítankovým příkladem je např. město Hong Kong. Jeho umístění a rozvoj byl pečlivě naplánován. I proto patří k nejbohatším městům světa.

Stejné pravidlo platí i dnes. Většina firem si toto však již nepřipouští a hlavním rozhodovacím kritériem pro výběr kanceláře je hlavně cena a potom také dostupnost.

pařížská ulice

Když však využijete síly prostoru, dostanete tak velkou oporu pro své podnikání a podporu při dosahování úspěchu. Dobrým příkladem i dnes je např. Pařížská ulice v Praze. Luxusní firmy nechtěly otevřít svůj obchod jinde, než právě tady. Dokonce si to kladly jako podmínku pro investice v Praze. Jejich důslednost se jim mnohonásobně vrací každý rok.

Nenechávejte proto rozhodování o sídle své firmy jen na výši nákladů a dostupnosti. Mohlo by se vám to v podnikání velmi nepříjemně vymstít.

Advertisements

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: